Taggen

Skulle skriva mer om vad taggen gjorde idag! Så passar på att göra det nu. Ja iaf, så var vi först till stalle där vi borstade caffy Annelies häst. Sedan så for vi upp till betet där taggen står en stund, men vart inge länge för att vi skulle åh handla. Men iaf så mötte han upp mig i hagen, jag pussade på honom och myste och sen skulle jag bara testa buga och hov som jag inte gjort på ett halv år, och han var SJUKT duktig han gick nästan ner helt på buga första försöket,UTAN godis och som många vet är han ett godisvrak.. Sen tränade jag lite mer på buga och det gick super, sen hov en gång bara och han fattade nästan! Lillaponken! Älskade ponny<3 är så stolt över honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0