staden,photoshop tråkigt..

Halloouuuw, jag har haft så föbannat tråkigt idag. Jag har vart hos läkaren med min tinnintus. Ska dit igen den 27/7 roligt roligt..
Var hemma från skolan, jag är fortfarande inte frisk. Jag vill till Disco å Lotus juu!
Det är helt otroligt att jag har fått tillbaka photoshop's glädjen igen! Bara att mac:en suger på det. Så när provtiden går ut ska jag gå med min andra dator måla och photoshopa med den bara. Haha xp
Denna sög. För mycket *blurr...*





Denna blev jag förbannat nöjd med!
Jag ska till skolan på fredag iallafall. Så kanske jag kan åka till Lotus, musse och Disco under helgen!
Då får de bli film och bilder och massa uppdatering om det! :)
 
Blir något spammad av mina klasskamrater när jag kommer, wiiie jag är saknad! (a)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0