10 sanningar

Tio sanningar om allt runt om mig
1. jag har en av dom svåraste tinintus sorterna.
2. Jag älskar alla färger
3. Jag vill bli fotograf eller ridlärare.
4. forografering och photoshop är lätt det grymmaste som jag vet inom elektronik!
5. jag har hållt på med hästar sedan jag var 2. Jag kan rätt mycket men min ridning är inte jätte bra, det vet jag själv.
6. Lotus har galla i vänster fram, men han har inte ont av det. Bara när han blir hoppad. Vilket han inte blir längre.
7. Disco har haft fång. Nu har han hål i hovarna. (minns inte vad sjukdomen heter..)
8. Ägarna är jätte trevliga!
9. Jag älskar musik som många andra tonåringar! ;)
10. Jag spelade fotboll och innebandy i ca 2 år innan mina knän bröt ihop. (har någon sjukdom i dom med.)
 
Och här är min sexiga klass.
Vi har NO lektion,  men ingen lärare, så vi får sitta vid datorerna. Eller göra något valfritt. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0