Tänkte börja blogga igen

Halloj, tänkte börja blogga igen.
Varför vet jag inte. Vill väll helt enkelt bara skriva av mig o.o
Medans jag har vart borta härifrån så har det hänt en hel del.
 
Musse ska ev. säljas :'c
Min syster har brutit foten så hon kan inte ta hand om honom och det är för långt för mig att åka varje dag..
 
Jag har ridit Lotus tre gånger, eller första gången var bara i grimma från hagen men, haha det gills väl?
Så red jag ut med ägaren, har bara skrittat och travat. Vi brukar rida i två timmar, mest skritt. Lotus har väldigt dålig kondition så vi tar det lite lugnt i början!
Han har även försökt slänga av mig 3 gånger. Men HAHA flabbar ihjäl mig över hans misslyckade försök. :')
Det är så kul med busiga ponnys! Ska rida honom igen på fredag! 
 
Disco, han börjar få riktigt bra kondis och Towa och Disco är sååå söta tillsammans!
Vi hade även ponnyridning gratis på jysk i varberg i lördags det var 25 års jubelium blabla bla sak, super mysigt och härligt väder!
 
Jag är verkligen glad över att jag hittade detta stället. Känner mig så trygg och hemma där, dom välkomnar mig. Det känns jätte bra!
 
Träffade även min kära vän Sofia för någon vecka sedan. Shit vad jag saknar henne. :'c
 
Ska ha matte prov imorgon, uhm.. önska mig lycka till..? Måste plugga nu. Ni får nöja er med detta så länge!


 
Disco hemma hos mig, med sennis gamla grimma. Lite stor så klart,, Lotus har den nu. Den passade han.
I söndags, En mys tur med Towa och Disco.
När vi var på väg till jysk, lastad och klar :)
Min nya mobil! :D
Kameran på mobilen är rätt bra också. Nöjd med den!
Jag saknar Senni, ja, men jag måste glömma. Hon betyder fortfarande allt och jag kan gråta mig till sömns flera dagar i rad. Jag älskade henne verkligen. Hon gav mig för mycket minnen.
Kolla mitt äkta leende! Bara kolla på det, visst är det underbart? Att en enda person kan göra lilla mig så förbannat glad. I alla lägen. Alla problem flyter bort när jag är med Sofia. Hon betyder väldigt mycket för mig. Hon tar fram det dära lilla extra i mig. Som får mig att kämpa. Jag kan vara mig själv med henne, jag behöver inte låssas om något. Jag har inte tänkt på det innan. Men hon är som min stora syster. Fast en som bor 6 mil ifrån mig.
Älskar dig Soffiproppsan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0