Önskar mig-planer nästa helg - glad tonåring

Fina fina läsare vad glad jag blir när man får se att statistiken är på väg upp och man har fått kommentarer. Taaack :'3 Blir så glad så att jag bara känner att jag måste blogga för eran skull! :D
 
Lilla Kalle tältade med sin klass. Han frös och gick till fröken.
- får jag ligga i din sovsäck?
- ja okej, sa fröken
- jag fryser fortfarande, får jag ha mitt finger i din navel?
- Ja..
- Nämen Kalle, det där är VERKLIGEN inte min navel!
- Det är inte mitt finger heller, sa Kalle.
Så bra ;)

hursomhelst farligt att vara ute på netonnet när man är sugen på nya saker!
Behöver en ny kamera, filmkamera och en ny tv. För mycket!
Varför så mycket megapixlar?
- Jag vill ha fina utskrifter på mina väggar med mina bilder som jag har tagit. Inte så att dom blir brusiga osv. Ni förstår kanske vad jag menar..?
 
 
Sedan råkade jag bara komma in på eligiganten. Inte alls mitt fel eller så. PAPPA DETTA BLIR DYRT! 
Nej skämt åsido. Kommer väl få något i julklapp och födelsedags present. Resten får jag tjäna ihop...
 
 
sofia och jag hos musse hela nästa helg! får jag hoppas iaf!
Ska till Lotus imorgon och longera honom. Lite bild och filmer hoppas jag få!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0