mobilblogg - hästarna igår

halloj. Musse har sålts, han fick en till skimmel knöl.. Eftersom han är så ung så kommer han få avlivas om några år då han redan har en i huvudet och mellanbenen. den nya satt på halsen. Hon ville inte avliva honom på de sättet så hon sålde honom till en som visste om knölarna. Var ju hos lotus igår. Disco fick skos på alla fyra av ägaren. Jag gjorde mat och fyllde på vatten osv. stallsysslor i vilket fall! Sedan när hon var klar med en fot så gick vi till hagen och hämtade in jammis och lotus. Jag tog båda två. (tränade på det då jag ska göra det i två veckor i november!!) Men det gick toppen toppen. Så jag gick in med dom borstade och ägaren skodde klart Disco. sen flög den dagen förbi. ägaren gjorde mig sällskap till cykeln och vi pratade lite. Orden jag aldrig kommer glömma. Känner mig så välkommen där. Vi kramades hejdå och jag cyklade hem. var ute och fotade igår också. på min lillasyster och hennes kompis. Får bli mer med Disco och Towa imorgon. (idag) ha det bra! //Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0