Avramling-musse-trevlig helg på väg!

Hej! Förlåt att jag inte har vart så bra på att blogga det senaste, men det har hänt en del!
 
Onsdag: Jag och Sofia var hos Musse, så mysigt. Vi var i ridhuset och var ute och gick en del!
Sofia och musse.
 
Torsdag: Ramlade av Lotus blev trampad i ryggen där västen inte skyddade så är mycket öm! :(
Han bakuta tre gånger i en backe i galopp, kom över bringan och såg hovarna i ansiktet på mig, blev grymt rädd och orkade inte hålla kvar så hamna framför och fick en bakhov i ryggen. Landade med huvudet före, Lotus sprang och ägaren blockerade han så att han inte sprang vidare.

Det är ju inte första gången han gör såhär bara att jag har hållt mig kvar, jävla tur att jag är envis och har tålamod.
 
Fredag: Åkte till Becka. Tog hand om musse och sov sedan över hos henne. Becka är min syster och Musse är hennes fyraåriga arabhäst.
 
Lördag: Sofia kom till stallet och vi hjälpte becka med Musse. (Becka har brutit foten så hon kan inte göra så mycket.) Vi longerade och hoppade honom. Ingen ridning men det var skoj iallafall!
Har massa film och bilder! :D
Bjuder på några än sålänge bara.

 

 
 
Nu ska jag iväg till min kompis och sova över. Hörs imorgon!
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

fina bilder på fin häst!

Svar: tack tack! :)
Isabella Falk

2012-10-20 @ 19:34:16
URL: http://ms.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0