Ridskolan igår-planer för idag

Var awesome. Red ju bönan barbacka. Eftersom hon har fukt eksem så får hon inte ha sadel på sig om det inte är hoppning. Synd att jag glömde kameran hemma. Annars kunde min kompis ha filmat :/
Jaja, det får bli film nästa vecka!
Men det gick bra iaf. Vi hade dressyr så det var lätt! Min balans och min mages muskler börjar bli bra dom med. Ska börja med sittups 20 st morgon + kväll. Eftersom det är dom flesta musklerna man använder när man rider. (om man sitter ner, eller rider barbacka.) Så träning ska de bli! Bönan heter egentligen Count of petinia. Just u know!
Jag ska även bli skötare på en bus häst där. Easy heter den, Hon bockar och racar så jävla mycket. Vilket jag bara tycker kul. Så min ridlärare frågade om jag ville ta hon en dag i veckan. (tagga tagga tagga)

Är väldigt trött på designen nu. Så när jag kommer hem från skolan så hade jag tänkt att pilla lite på testbloggen. Ny header och lite snyggt och höstigt på bloggen.

Tänkte åka till lotus och disco idag. Gosa lite och ut och gå med Disco. Sedan göra klart mina läxor.

Är så trött så tror jag svimmar snart. Fattar inte ens varför jag gör detta inlägget. Tidsfördriv antar jag väl. Tänkte ta lite bilder på hästarna idag iallafall. Hoppas dom blir bra bara, ser ut att bli bra väder!
Sedan hade jag tänkt att göra klart sennis minnes film. Och hennes dödskors..
 
Hej seeeexyyy.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0