Mina mål 2013

Att försöka släppa mitt förflutna, (tyvärr för privat för att läggas ut över internet.)

Att växa till mig, bli mognare. Sluta med allt dåligt jag gör. Bli av med min depression och panik ångest. ( fått det diagnoserat på BUP)

Utvecklas i ridningen.
 
Lotus: Min största dröm har alltid varit att rida fritt, att få den tilliten. Att kunna rida utan utrustning, kanske bara repgrimma. Även börja trickträna när vi lär känna varandra lite mer. Kunna galoppera utan problem. Få han smal och kanske börja hoppa några cm?
Jag ser det framför mig. Vi kanske inte blir det vackraste ekipaget men jag längtar efter att kunna känna frihet. Att kunna lita på honom. Att kunna släppa han lös och att han följer mig. Brevid min sida. I min gångart. Självklart kommer detta inte komma på en gång. Men jag hoppas.
 

Disco då? Han har fått en hovböld trodligtvis. Stackarn.. Men mina planer med honom är att Towa ska Utvecklas med Disco. Och att han ska lita på mig. Börja trickträna också. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajza

keep on fighting. Ta hjälp av Hästarna för att nå dina mål, de är underbara till sånt. <3

2012-11-28 @ 15:26:27
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0