Börjar blogga igen - bella

Förlåt för den överdrivet långa bloggpausen. Har saknat att blogga hur länge som helst.
Det går bra med lotus för tillfället.
Har ni börjat på ridskola igen, går toppen toppen. (vid sidan om vid lotus, eftersom han inte kan ridas så ofta. )
Tog av lotus hans framskor igår. (dom där bak är redan borttagna) Första gången jag gör det! Awesome känsla, men det var jobbigt. Gjorde det inte helt själv utan fick hjälp och min snälla "lärare" var ju då lotus ägare.
Så nu är han lite ömfotad men han ska få på sig skorna snart igen, efter lite verkning :)
Bjuder bara på lite bilder. Så uppdaterar jag varje dag när jag håller på med hästarna. Eller om det händer något kul! :3  Bilderna är fotade med Canon EOS 600D av Rebecca Ohlsson 
 Tack tack!


Kommentarer
Postat av: sandra

Ganska bra kvalité på bilderna trots det tråkiga vädret :)

Svar: javisst blev det. :) Duktig fotograf!
Isabella Falk

2012-11-25 @ 19:23:00
URL: http://ms.weride.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0