Veckans blogg

Så här går det till och här är reglerna:
 

  • Du skriver i kommentarsfältet att du är med och tävlar. Din blogg ska finnas med i kommentaren, du ska även skriva varför du vill bli vald.
  • Jag väljer ut 3 punkter jag tycker är bra med bloggen och varför just du/ni blev vald/valda.
    (tex designen, inläggen, bilder och sådant. Ja ni fattar, annars får ni väl helt enkelt fråga.)
  • Minst 5 deltagande. Annars blir det inget.
  • Man vinner en länkning på min blogg, och ev en redigerad bild. Så din mejl ska stå i kommentaren när du anmäler dig. (Du får reda på om du blev vald i mejlen och i en bloggkommentar.
  • Tävlingarna avslutas varje söndag!
  • Om du har några frågor så är det bara att kontakta mig via facebook eller skriva en kommentar här på bloggen.
    KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL MIN FACEBOOKSIDA
    a
 
 
LYCKA TILL!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi är med! :D

Svar: Skriv en förklaring om varför ni ska blir valda till veckans blogg^^
Isabella Falk

2012-12-03 @ 18:39:11
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0