10 sanningar

1. Det är snö ute, jag älskar snö och ni får utamana mig vad som helst att göra i snön. Utmanade mig själv på facebook -->
 
2. Jag har ätstörningar. (googla om du inte vet vad det är..)
 
3. Jag älskar grönt på hästar. Att matcha outfiter med grönt. (LJUSGRÖN, typ lime. MUMSSSS)
 
4. Jag såg Senorita växa upp. Dock har jag inga bilder på henne när hon är föl.. Saknar henne enormt.

5. Photoshop, filmredigering och att fota har alltid varit i min hobby.
 
6. Jag har haft röd,brun,svart och blond hårfärg, vet faktiskt inte ens min naturliga hårfärg.. 
 
7. Jag har hållt på med hästar sedan jag var 1-2 år. Alltså ca 11-12 år.
hittade en as söt bild. Jag var 5 år på bilden. Haha duktig tös, red själv på "lilla" Calle. I alla gångarter.
(datumet stämmer inte..)
8. Jag älskar sjur och kan inte överleva utan att ha något husdjur vid mig. Jag blir mycket fortare "deppigare" om jag tex skulle haft en egen häst skulle jag bott i stallet. Annars har jag Sessan hos mamma och Sotis hos pappsen^^

9. Jag är "mobbad" i skolan.

10. Så länge jag bor  hemma kommer jag aldrig släppa mitt förflutna, som hände här i hemmet..
 
(2009) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0